Tuesday, April 21, 2009

Majlis Cukur Jambul Muhammad Darwisy Azmi & Muhammad Ersyad bin Mohd Ezad

salam sumer....lama x updet...neway bz sket lately nih....n3 kali nih its bout Majlis Cukur Jambul Darwisy n my nephew Ersyad...12th April 2009, kt mane lg umah OPAH ler....majlis stat at 10 am...theme hijau...Kumpulan Marhaban diimport khas dr Sg. Serai (geng2 mama ler tu).....at first diorang bekpes dulu...kasik kenyang perut...kang xleh berzanji (betul ke aku eja nih..blasah la) plak ...menu...beehoon goreng, kuih muih, teh o n nescafe...



ha....dasat x dasat buai kitorangggg..mesti korang tertanye-tanye kan buai tu buat dr ape....actually buai tu buaian bese yg double seater tu...then kitorang create la cantik2 ngan reben n so on...tu yg nampak real tu....thx to UDA n ALONG (utk buai)...thx to ADIK, MARIA, ANGAH.....n especially ABAH ngan MAMA...tanpa korang siapalah aku...heheheh....credit to all of u...sbb ms tu aku dah ngantuksss sgt so ape lg tido laaa....sory yer.....sbb siang tu da byk aku buat pon....



pandangan dr depan

pandangan dari sisi


dlm buai...cantikkan petals tu..kebetulan bos ada conference kt cameron, so dia belikan i roses u...x sangka pon dpt roses...hehehe


ersyad..belum mandi...bucuk la

darwisy....blum mandi gak....dapnye isap jari anak ibu nih...


mak ngah made for him n ersyad this baju melayu....so sweet...da mandi pakai bj baru tido la dia....mmg style dia....

nih lg dasyat...da kenyang, da comel...titon la dia....

sempat lg tu.....

opahku sdg menyukur jambul cicitnya....


yea..yea...dpt luit.....hehehe...thx ayah G...bkn ayah G jerk....kpd sumer yg menyumbang diucapkan terima kasih byk2...semoga dimurahkan rezeki....dan semoga anakku menjadi anak yg soleh...AMIN...

2 comments:

  1. xaci dan x adil...nama saya xde....huwaaaa...

    ReplyDelete
  2. hahahahaha
    nama aku ada...
    2 la ko ngok ngek byk sgt
    hwahwahwa

    ReplyDelete